Skip to content
Joke Verrijcktmei 20243 min read

Een gratis evenement zonder een addertje onder het gras... Waarom?

Heel eerlijk? Veel ondernemers vragen zich af waarom wij een gratis evenement organiseren met zoveel waarde, zonder een addertje onder het gras! "5 uur gratis coaching, dat vind je toch nergens meer?" Dus we dachten: we schrijven er een blog over!

Om meteen met de deur in huis te vallen... De drie belangrijkste redenen:

  • Door onze potentiële klanten enorm veel waarde te geven, laten we hen voelen wat we kunnen betekenen. We delen meteen onze kennis, ervaring en onze manier van werken. 
  • We werken aan de 5 V's van vertrouwen: vertrouwen in onze trajecten, in PUUR Ondernemen, in ons, in onze service en in zichzelf. Kortom: onze potentiële klanten krijgen het vertrouwen dat ze de juiste beslissing nemen.
  • Het is dé ideale gelegenheid om externe, waardevolle sprekers uit te nodigen. We weten dat kruisbestuiving en kennis enorm waardevol is voor elke zaakvoerder en daar willen wij alleen maar toe bijdragen. 


Wij delen onze kennis en ervaring

Zomaar! Helemaal gratis! Alleen door onze kennis, ervaring, vaardigheden en manier van werken te delen, ervaren de deelnemers meteen de waarde die we bieden waardoor de stap om klant te worden minder groot is. 

Dat is trouwens ook de reden waarom we bijvoorbeeld altijd een persoonlijk gesprek hebben voordat een klant in een traject stapt. Tijdens dit gesprek laten we zien wat PUUR Ondernemen voor jou kan betekenen, duiken we dieper in je bedrijf en geven we waardevolle kennis mee. De combinatie tussen kennis delen, waarden geven en een persoonlijke eerste kennismaking is de succesformule om meteen een langdurige en sterke relatie op te bouwen, gebaseerd op vertrouwen.

 

5 V's van vertrouwen

Tijdens ons evenement werken we aan de 5 V's van vertrouwen: vertrouwen in onze trajecten, in PUUR Ondernemen, in ons, in onze service en in zichzelf. Laten we deze V's eens beter bekijken:

  1. Vertrouwen in onze trajecten - De deelnemers moeten voelen dat wij echt resultaten behalen met onze trajecten. Daarom nodigen we onze klanten uit, geven we enorm veel kennis weg en gaan ze naar huis met aan duidelijk plan van aanpak.
  2. Vertrouwen in PUUR Ondernemen - Door specifieke kennis te delen, tonen we dat we betrouwbaar zijn en bouwen verder aan die persoonlijke connectie met PUUR Ondernemen.
  3. Vertrouwen in ons - Die persoonlijke connectie komt overal terug. Ook hier! Tijdens onze netwerkreceptie staan we paraat voor een leuke babbel. Want wanneer de mens de mens ontmoet, ontstaan er langdurige samenwerkingen. 
  4. Vertrouwen in onze service - Potentiële klanten zoeken naar bevestiging dat ze echt op ons kunnen rekenen tijdens een traject. Door een externe gast uit te nodigen, die evenveel waarde deelt, laten we de deelnemers zien dat we echt gaan voor die extra inspanningen. Wat moet dat dan wel niet zijn als je klant wordt?
  5. Vertrouwen in zichzelf - Als de 4 bovenstaande V's afgevinkt worden, ontstaat er vanzelf vertrouwen in zichzelf. Onze potentiële klant heeft dan voldoende vertrouwen opgebouwd over de vraag of hij wel de juiste beslissing gaat nemen om deel te nemen aan een PUUR traject. 

Kortom, als onze deelnemers naar huis gaan met vertrouwen in onze trajecten, PUUR Ondernemen, ons, onze service en in zichzelf, voelen ze zich zelfzeker en investeren ze sneller in de groei van hun bedrijf.

 

Extra inspanningen die inspireren

Geen theoretisch gedoe, maar direct de praktijk in! Zo onderscheiden wij ons van onze collega's en dat willen we ook tonen aan de deelnemers op ons evenement! In de voormiddag geven we zelf een keynote. Het resultaat? Een plan van aanpak dat ze onmiddellijk kunnen implementeren in hun bedrijf.

Na de middag duiken we opnieuw in de praktijk, met een externe gast. Niemand minder dan Mark Bongers - de marketingexpert van Nederland en België - legt je uit hoe je advertenties opzet en optimaliseert met AI. We weten dat Mark heel waardevolle keynotes geeft met praktische tips die meteen toepasbaar zijn. Bovendien brengt hij een frisse blik en nieuwe ideeën met zich mee. Dat is niet alleen inspirerend, het toont ook aan dat we continu investeren in de groei en ontwikkeling van onze klanten.

 

Onze eigen (succesvolle) strategie

Dus ja, wij organiseren een gratis evenement dat alleen maar in het teken staat van waarde en kennis. Maar dat maakt PUUR Ondernemen net zo succesvol voor ons: continu blijven werken aan langdurige en sterke (klant)relaties door te connecteren en kennis te delen. Welke inspanningen lever jij voor jouw potentiële klanten?

GERELATEERDE ARTIKELEN